Nabór kandydatów na wolne stanowisko - Inspektor ds. planowania przestrzennego i drogownictwa w Referacie Inwestycji i Rozwoju
Wykształcenie wyższe magisterskie lub inżynierskie - preferowane kierunki: budownictwo, budownictwo drogowe lub pokrewne i co najmniej 3 letni staż pracy;
- Obywatelstwo polskie;
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- Stan zdrowia umożliwiający pracę na ww. stanowisku;
- Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- Nieposzlakowana opinia;
- Znajomość przepisów prawnych:
- Ustawa o samorządzie gminnym
- Ustawa prawo budowlane
- Ustawa o drogach publicznych
- Ustawa Prawo zamówień publicznych
- Kodeks postępowania administracyjnego
7. Biegła znajomość obsługi komputera oraz pakietu oprogramowania biurowego.
Wymagania dodatkowe:
- Preferowane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
w jednostkach sektora finansów publicznych; - Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi lub do projektowania bez ograniczeń
w specjalności konstrukcyjno – budowlanej lub drogowej; - Znajomość obsługi programu kosztorysowego;
- Prawo jazdy kat. B;
- Umiejętność sprawnej organizacji pracy, samodzielność, rzetelność, umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność;
- Koordynacja spraw związanych z opracowywaniem ogólnego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy oraz planów szczegółowych, w tym sporządzanie projektów założeń do planu;
- Koordynacja spraw związanych z uzgodnieniem i przyjęciem miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego do realizacji, w tym upublicznianie projektów założeń do planu;
- Przechowywanie, udostępnianie do publicznej wiadomości uchwalonego planu oraz wydawanie jego odpisów i wyrysów;
- Dokonywanie okresowej oceny skutków zmian w zagospodarowaniu przestrzenny wynikających z realizacji planu;
- Prowadzenie spraw związanych z ustaleniem warunków zabudowy i zagospodarowaniem terenu, przygotowywanie i uzgadnianie projektów decyzji z właściwymi organami i jednostkami;
- Prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem decyzji
o środowiskowych uwarunkowaniach inwestycji, przygotowywanie i uzgadnianie projektów decyzji z właściwymi organami
i jednostkami; - Wydawanie i prowadzenie rejestru wydanych decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji z terenu Gminy Wojciechów, w tym udzielanie mieszkańcom informacji o warunkach technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i obiekty budowlane;
- Prowadzenie rejestru decyzji o warunkach zabudowy, decyzji
o pozwoleniu na budowę i decyzji o wydaniu zgody na użytkowanie z terenu Gminy Wojciechów; - Współdziałanie z administracją wyższego szczebla w sprawach nadzoru urbanistyczno-architektonicznego i budowlanego, w tym przeciwdziałanie zagrożeniom budowlanym;
- Prowadzenie spraw związanych z geodezyjnym wytyczeniem
i inwentaryzacją przebiegu dróg gminnych przewidzianych do przebudowy oraz innych planowanych inwestycji. - Przygotowywanie inwestycji pod względem dokumentacyjnym,
a w szczególności zlecanie i odbiór nowych dokumentacji projektowych, aktualizacja dokumentacji posiadanych, uzyskiwanie warunków zabudowy i zagospodarowania terenu oraz pozwoleń na budowę; - Nadzór bezpośredni bądź w kooperacji z zatrudnionym inspektorem nadzoru nad rzeczową realizacją inwestycji;
- Odbiór rzeczowy i rozliczanie finansowe inwestycji (ewidencja robót i materiałów);
- Zapewnienie bieżącego sprawnego oznakowania, funkcjonowania oraz modernizacji i remontów infrastruktury gminnej (drogi gminne, przystanki, place i parkingi, rowy i przepusty, oświetlenie uliczne, instalacje elektryczne, pobór wody i ciepła), opisywanie faktur zużycia energii, wody, gazu w obiektach gminnych;
- Nadzór nad przeglądami instalacji kominowych i wentylacyjnych;
- Organizowanie i koordynacja usług w zakresie zapewnienia porządku i czystości na mieniu gminnym, utrzymania zieleni, odśnieżania i zwalczania śliskości;
- Organizacja i koordynacja usług w zakresie transportu kruszywa drogowego, żużla, piachu itp. materiałów z przeznaczeniem na drogi gminne.
- Współpraca z zarządami dróg powiatowych
i wojewódzkich w zakresie utrzymania i remontów dróg, przebiegu i kategorii dróg, zajęcia pasa drogowego; - Wydawanie opinii o zaliczeniu drogi do dróg gminnych, orzekanie o przywróceniu pasa drogowego drogi gminnej do stanu poprzedniego w razie naruszenia.
- W zakresie zamówień publicznych: udział w pracach komisji przetargowej, przygotowywanie nadzoru inwestorskiego, a w razie potrzeby autorskiego, przekazywanie placu budowy, koordynowanie przebiegu realizacji prac oraz dokonywanie odbiorów końcowych, dokonywanie końcowych rozliczeń zawartych umów, egzekwowanie uprawnień z tytułu gwarancji
i rękojmi w ramach dokonanych zamówień, przestrzeganie
i stosowanie procedury dokonywania zamówień i realizacji przedmiotów zamówień do 130 000 zł netto.
- List motywacyjny;
- Życiorys (CV) – zawierający wykaz wszystkich dotychczasowych miejsc pracy kandydata oraz przebieg nauki z wyszczególnieniem ukończonych szkół i uczelni;
- Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór kwestionariusza stanowi załącznik do ogłoszenia);
- Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie stażu pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia itp.);
- Kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie, ukończone kursy, szkolenia itp.;
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- Oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowania stanowiska;
- Oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych.
Kserokopie dokumentów aplikacyjnych, o których mowa w pkt. VII 4-5 powinny być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem. Wymagane dokumenty aplikacyjne: życiorys (CV) i list motywacyjny należy opatrzeć własnoręcznym podpisem i klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji.”
- Czas pracy – pełny wymiar;
- Rodzaj pracy – umowa o pracę;
- Miejsce pracy – Urząd Gminy w Wojciechowie, Wojciechów 5,
24 – 204 Wojciechów; - Wynagrodzenie ustalane zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 15 maja 2018r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. z 2018r. poz. 936) oraz Regulaminu wynagradzania pracowników Urzędu Gminy Wojciechów;
- Bezpośredni kontakt z klientami;
- Praca o charakterze administracyjno – biurowym, praca na komputerze powyżej 4 godzin dziennie, nie wstępują szkodliwe
i uciążliwe warunki pracy. - Planowane zatrudnienie od dnia 1 września 2021 roku;
Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy
w Wojciechowie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.
Oferty należy składać osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy
w Wojciechowie (pokój nr 3) lub przesłać pocztą w terminie do dnia
16 sierpnia 2021r. do godz. 14.00. na adres Urząd Gminy
w Wojciechowie, Wojciechów 5, 24 – 204 Wojciechów. Decyduje data
i godzina wpływu do Urzędu Gminy w Wojciechowie. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Oferty należy złożyć lub przesłać w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko: Inspektora ds. planowania przestrzennego
i drogownictwa”.
- Komisja konkursowa przeprowadza postępowanie kwalifikacyjne
w następującej kolejności: - I etap – analiza wszystkich złożonych dokumentów, ustalenie czy zostały spełnione wymagania niezbędne określone w ogłoszeniu
o naborze oraz ustalenie listy kandydatów dopuszczonych do drugiego etapu postępowania w terminie do 5 dni roboczych od dnia upływu terminu do składania ofert; - II etap – przeprowadzenie rozmowy kwalifikacyjnej przez Komisję konkursową.
- Kandydaci dopuszczeni do udziału w II etapie konkursu zostaną powiadomieni telefonicznie lub pisemnie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej z co najmniej 3 – dniowym wyprzedzeniem
w stosunku do daty jej przeprowadzenia; - Wszyscy kandydaci zakwalifikowani do II etapu zobowiązani są do stawienia się na posiedzenie Komisji konkursowej w wyznaczonym terminie;
- Niestawiennictwo kandydata w wyznaczonym terminie, bez względu na przyczynę oznacza jego rezygnację z uczestnictwa
w konkursie; - Wybór kandydata następuje na podstawie oceny punktowej dokonywanej przez Komisję konkursową.
- Lista osób spełniających wymagania formalne, określone
w ogłoszeniu, zakwalifikowanych do dalszego etapu zostanie zamieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Wojciechów https://wojciechow.bip.lublin.pl, na stronie internetowej Gminy Wojciechów www.wojciechow.pl oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Wojciechów. - Urząd Gminy Wojciechów nie odsyła dokumentów aplikacyjnych złożonych w procedurze naboru. Po zakończonej rekrutacji kandydat może je odebrać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy
w Wojciechowie w ciągu 3 miesięcy od dnia opublikowania wyników naboru w BIP Urzędu. Po tym terminie dokumenty aplikacyjne zostaną komisyjnie zniszczone. - Dodatkowe informacje będzie można uzyskać pod numerem telefonu: 81 517 72 41
- Dokumenty do pobrania w załącznikach:
Dodano do BIP dnia 03-08-2021 09:43:03