Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Wojciechów obsługiwana przez Urząd Gminy Wojciechów

Logo - Gmina Wojciechów obsługiwana przez Urząd Gminy Wojciechów

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Nabór na stanowisko: Podinspektor ds. promocji gminy i rolnictwa

Jednostka ogłaszająca
Urząd Gminy Wojciechów Wojciechów 24-204 Wojciechów
Data ogłoszenia
2018-09-05
Termin składania dokumentów
2018-09-20
Wymagane wykształcenie

Wykształcenie wyższe magisterskie

Wymagania związane ze stanowiskiem
  1. Wymagania niezbędne – konieczne do podjęcia pracy na stanowisku:

a)     posiadanie obywatelstwa polskiego;
b)     pełna zdolność do czynności prawnych;
c)      korzystanie z pełni praw publicznych;
d)     brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia  publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
e)     stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;
f)      nieposzlakowana opinia;
g)     znajomość obowiązujących aktów prawnych:
-ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym,
-ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego,
- ustawy z dnia 3 lutego 1995 r. o ochronie gruntów rolnych i leśnych,
- ustawy z dnia 18 grudnia 2003 r. o ochronie roślin,
- ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt,
-  ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych,
-  rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 roku w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwum zakładowych;

h) co najmniej 6-miesięczne doświadczenie zawodowe (umowa o pracę/staż) w jednostkach administracji samorządowej bądź państwowej;
i) umiejętność obsługi komputera - pakiet MS Office, poczta elektroniczna, Internet.

  1. Wymagania dodatkowe - pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na stanowisku:
    a) wykształcenie wyższe magisterskie: prawo, administracja, rolnictwo, ochrona środowiska;
    b) doświadczenie w pracy w jednostkach samorządu terytorialnego;
    c)  umiejętność analitycznego myślenia,
    d)  zdolność do pracy pod presją czasu, dyspozycyjność
Zakres obowiązków

1) prowadzenie spraw z zakresu rolnictwa;

2) szacowanie strat w uprawach spowodowanych klęskami żywiołowymi oraz szkodami łowieckimi;

3) realizacja zadań związanych z leśnictwem oraz zielenią i drzewostanem w gminie;

4) realizacja zadań związanych z wydawaniem zezwoleń na usuwanie drzew i krzewów,

5) prowadzenie spraw z zakresu ochrony zwierząt oraz związanych z bezdomnymi i padłymi zwierzętami,

6) prowadzenie zadań wynikających z ustawy prawo wodne;

7) prowadzenie spraw związanych z ochroną gruntów rolnych i leśnych;

8) realizacja zadań wynikających z ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, w tym opracowywanie Programu współpracy z organizacjami prowadzącymi działalność pożytku publicznego, przeprowadzanie konkursu ofert na realizację zadań publicznych z pożytku publicznego, prowadzenie wymaganej sprawozdawczości z tego zakresu;

9) prowadzenie rejestru samorządowych instytucji kultury;

10) realizacja zadań wynikających z ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami;

11) przekazywanie do publikacji w BIP oraz publikowanie na stronie internetowej gminy materiałów dotyczących prowadzonych spraw oraz ich aktualizowanie;

12) podejmowanie czynności i wykonywanie zadań z zakresu promocji i wizerunku gminy;

13) gromadzenie informacji o gminie i przygotowywanie materiałów promujących gminę na zewnątrz;

14) utrzymywanie kontaktów z przedstawicielami środków masowego przekazu;

15) współpraca z instytucjami i organizacjami z terenu gminy, Gminnym Ośrodkiem Kultury w zakresie organizacji imprez kulturalnych;

16) współpraca z organizacjami pozarządowymi i podmiotami pożytku publicznego;

17) współpraca z rolnikami i sołtysami;

18) współpraca z instytucjami i służbami doradztwa rolniczego;

19) współdziałanie z kołami łowieckimi;

20) przygotowywanie projektów aktów prawnych i uczestnictwo w procesie ich stanowienia w zakresie prowadzonych spraw;

21) sporządzanie sprawozdań, w tym statystycznych dla organów administracji publicznej w zakresie prowadzonych spraw.

Wymagane dokumenty
  1. List motywacyjny i CV.
  2. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
  3. Kopie świadectw pracy i inne dokumenty potwierdzające posiadanie stażu pracy.
  4. Kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe, o których mowa w wymaganiach związanych ze stanowiskiem.

A także poniższe dokumenty wyłącznie wg wzoru zawartego w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Wojciechów na stronie internetowej https://ugwojciechow.bip.lubelskie.pl
w zakładce OFERTY PRACY - Stanowiska urzędnicze → Wzory dokumentów do pobrania:

1. Oświadczenie kandydata:
a) o pełnej zdolności do czynności prawnych;
b) o korzystaniu z pełni praw publicznych;
c) o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
d) o posiadaniu obywatelstwa polskiego

2. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.
3. Klauzula informacyjna dla kandydata.
4. Kwestionariusz osobowy dla kandydata.

Wszystkie oświadczenia, list motywacyjny, CV oraz kwestionariusz osobowy powinny być  własnoręcznie podpisane, pod rygorem nieuzyskania pozytywnej oceny formalnej.

Warunki pracy
  1. Praca administracyjno-biurowa w siedzibie Urzędu Gminy w Wojciechowie, budynek tzw. Agronomówki.
  2. Praca częściowo w terenie.
  3. Praca z monitorem ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy.
  4. Kontakty wewnętrzne w ramach Urzędu oraz zewnętrzne.
  5. Obsługa urządzeń biurowych.
  6. Wymagana umiejętność pracy w zespole.
  7. Codzienny kontakt telefoniczny.

Bezpośredni kontakt z interesantami.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

W miesiącu poprzedzającym datę publikacji niniejszego ogłoszenia wskaźnik  zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Wojciechów w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie przekroczył 6 %.

W związku z powyższym pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowisku urzędniczym, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile w wyniku naboru znajdzie się w gronie pięciu najlepszych kandydatów spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełniających wymagania dodatkowe.
Zatem kandydat, który zamierza skorzystać z powyższego uprawnienia zobowiązany jest do złożenia wraz z dokumentami aplikacyjnymi kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty (ze wskazaniem nadawcy) należy:

1)  składać w zamkniętych kopertach do dnia 20.09.2018 r. do godz. 15:30

w Sekretariacie Urzędu Gminy Wojciechów, Wojciechów  5,  24-204 Wojciechów
lub
2) przesłać pocztą do dnia 20.09.2018 r. – ( decyduje data wpływu do urzędu) na adres:
Urząd Gminy Wojciechów, Wojciechów 5, 24-204 Wojciechów z dopiskiem:  „Nabór na stanowisko: podinspektor ds. promocji gminy i rolnictwa”
Dodatkowe informacje pod nr tel. 81 51 77 241 wew. 21.

Uwagi
  1. Dokumenty, które wpłyną  do urzędu po terminie określonym w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane.
  2. Kandydaci, których dokumenty nie spełniają wymagań formalnych, nie będą powiadamiani o dalszym toku naboru.
  3. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w BIP na stronie internetowej https://ugwojciechow.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej urzędu.
  4. Dokumenty kandydata, który zostanie wyłoniony w wyniku naboru zostaną dołączone do jego akt osobowych.
  5. Po przeprowadzeniu naboru dokumenty złożone przez kandydatów można odebrać osobiście w urzędzie w pok. nr 23, a w przypadku ich nie odebrania po upływie 90 dni od daty ogłoszenia wyników naboru nastąpi ich zniszczenie.
  6. W przypadku unieważnienia naboru, złożone dokumenty kandydatów są wydawane ich nadawcom albo komisyjnie niszczone po upływie miesiąca od daty unieważnienia naboru.
Załączniki
  • pdf pobrano: 473 razy

  • Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Adam Tomicki
    Dodano do BIP dnia 05-09-2018 15:53:46