Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Wojciechów obsługiwana przez Urząd Gminy Wojciechów

Logo - Gmina Wojciechów obsługiwana przez Urząd Gminy Wojciechów

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Stanowisko urzędnicze do spraw gospodarki odpadami

Jednostka ogłaszająca
Urząd Gminy Wojciechów Wojciechów 24-204 Wojciechów
Data ogłoszenia
2013-12-13
Termin składania dokumentów
2013-12-30
Wymagane wykształcenie
wykształcenie wyższe na kierunku: administracja, ekonomia, finanse i rachunkowość, ochrona środowiska
Wymagania związane ze stanowiskiem
obywatelstwo polskie biegła znajomość obsługi komputera, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, posiadanie stanu zdrowia pozwalające na zatrudnienie na w/w stanowisku, nieposzlakowana opinia, niekaralność za umyślnie przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, odpowiedzialność, sumienność, systematyczność, komunikatywność, wysoka kultura osobista znajomość regulacji prawnych z zakresu ustaw: o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, finansach publicznych, o rachunkowości, ordynacja podatkowa, o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, o utrzymaniu czystości i porządku w gminach wraz z przepisami wykonawczymi, KPA, Instrukcji kancelaryjnej, podstaw prawa cywilnego,
Zakres obowiązków
prowadzenie ewidencji księgowej zapewniającej rejestrowanie wszystkich dokumentów księgowych dotyczących opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, obsługa systemu informatycznego do rozliczania opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi, analizowanie wykonania dochodów z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, okresowe uzgadnianie obrotów i sald, wystawianie upomnień i tytułów wykonawczych na zaległości dotyczące opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, prowadzenie spraw związanych z zastosowaniem umorzeń, odroczeń i rozłożeń na raty zaległych opłat, współudział w przygotowaniu projektów uchwał i aktów prawa miejscowego w zakresie opłat, Ustalanie danych niezbędnych do wydawania zaświadczeń o niezaleganiu lub stwierdzających zaległość, przygotowywanie i wydawanie zaświadczeń, prowadzenie windykacji i egzekucji opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi, przygotowywanie zestawień do sprawozdań i sporządzanie sprawozdań z zakresu stanowiska pracy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, kontrola realizacji umów związanych z gospodarką odpadami, realizacja innych zadań wynikających z przepisów prawa lub doraźnej potrzeby oraz zleconych przez przełożonego, naliczanie dodatku energetycznego.
Wymagane dokumenty
kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego oraz umyślne przestępstwa skarbowe oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych, CV i list motywacyjny, inne dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności, jeśli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych, jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopi dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008r. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.).
Warunki pracy
praca w siedzibie Urzędu Gminy, stanowisko pracy na I piętrze, stała praca przy komputerze w pozycji siedzącej, praca biurowa, możliwe wyjazdy służbowe, szkolenia, kontrole terenowe,
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6%.
Miejsce składania dokumentów
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym w siedzibie Urzędu (sekretariat) lub pocztą na adres: Urząd Gminy Wojciechów, 24-204 Wojciechów z dopiskiem: „Naboru na stanowisko ds. egzekucji, opłat i kontroli” w terminie do dnia 30 grudnia 2013r. do godz. 15.00 (decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu). Dokumenty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie jak również nie spełniające wymogów formalnych nie będą rozpatrywane.
Uwagi
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy. Osoby, których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane. Osoby, zakwalifikowane do drugiego etapu zostaną powiadomione pisemnie lub telefonicznie o terminie przeprowadzenia rozmowy i testu kwalifikacyjnego. Kandydat wyłoniony w drodze naboru przed zawarciem umowy o pracę zobowiązany jest przedłożyć zaświadczenie o niekaralności. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.81 517-72-41 i 517-73-53 wew. 24.

Wybrany kandydat
Czerniec Anna

Uzasadnienie wyboru
Wybrana kandydatka spełnia wszystkie wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze. Podczas testu i rozmowy kwalifikacyjnej kandydatka wykazała duży poziom wiedzy z zakresu wymagań przewidzianych dla wymienionego stanowiska, jest osobą posiadającą dużą motywację do pracy na oferowanym stanowisku.
Plewińska Alicja

Suszek Renata

Wnuk Aneta

Czerniec Anna

Karbowniczek Małgorzata

Żak Karolina

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Wiesława Zielińska
Dodano do BIP dnia 13-12-2013 13:54:04