Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Wojciechów obsługiwana przez Urząd Gminy Wojciechów

Logo - Gmina Wojciechów obsługiwana przez Urząd Gminy Wojciechów

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Nabór na wolne stanowisko ds. planowania przestrzennego w Referacie Infrastruktury, Rozwoju i Gospodarki Komunalnej Urzędu Gminy Wojciechów

Jednostka ogłaszająca
Gmina Wojciechów obsługiwana przez Urząd Gminy Wojciechów Wojciechów 24-204 Wojciechów
Data ogłoszenia
2022-04-04
Termin składania dokumentów
2022-04-20
Wymagane wykształcenie

Wykształcenie wyższe magisterskie lub inżynierskie - preferowane kierunki: budownictwo, budownictwo drogowe lub pokrewne

Wymagania związane ze stanowiskiem
  1. Obywatelstwo polskie;
  2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  3. Stan zdrowia umożliwiający pracę na ww. stanowisku;
  4. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  5. Nieposzlakowana opinia;
  6. Wykształcenie wyższe magisterskie lub inżynierskie - preferowane kierunki: budownictwo, budownictwo drogowe lub pokrewne
  7. Co najmniej 3 letni staż pracy;
  8. Znajomość przepisów prawnych:
  • Ustawa o samorządzie gminnym
  • Ustawa o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym
  • Ustawa o gospodarce nieruchomościami
  • Ustawa prawo budowlane
  • Ustawa Prawo zamówień publicznych
  • Kodeks postępowania administracyjnego
  1. Biegła znajomość obsługi komputera oraz pakietu oprogramowania biurowego.

Wymagania dodatkowe:

  1. Preferowane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w jednostkach sektora finansów publicznych;
  2. Znajomość obsługi programu kosztorysowego;
  3. Prawo jazdy kat. B;
  4. Umiejętność sprawnej organizacji pracy, samodzielność, rzetelność, umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność;
Zakres obowiązków
  1. Koordynacja spraw związanych z opracowywaniem ogólnego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy oraz planów szczegółowych, w tym sporządzanie projektów założeń do planu;
  2. Koordynacja spraw związanych z uzgodnieniem i przyjęciem miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego do realizacji, w tym upublicznianie projektów założeń do planu;
  3. Przechowywanie, udostępnianie do publicznej wiadomości uchwalonego planu oraz wydawanie jego odpisów i wyrysów;
  4. Dokonywanie okresowej oceny skutków zmian w zagospodarowaniu przestrzenny wynikających z realizacji planu;
  5. Prowadzenie spraw związanych z ustaleniem warunków zabudowy i zagospodarowaniem terenu, przygotowywanie i uzgadnianie projektów decyzji z właściwymi organami i jednostkami;
  6. Prowadzenie rejestru wydanych decyzji o warunkach zabudowy i o ustaleniu lokalizacji inwestycji z terenu Gminy Wojciechów;
  7. Przechowywanie decyzji o warunkach zabudowy, decyzji o pozwoleniu na budowę i decyzji o wydaniu zgody na użytkowanie z terenu Gminy Wojciechów;
  8. Współdziałanie z administracją wyższego szczebla w sprawach nadzoru urbanistyczno-architektonicznego i budowlanego, w tym przeciwdziałanie zagrożeniom budowlanym;
  9. Nadzór bezpośredni z ramienia inwestora bądź w kooperacji z zatrudnionym inspektorem nadzoru nad rzeczową realizacją inwestycji;
  10. Udział w Komisji Odbioru Inwestycji (członek Komisji) oraz Komisji Przetargowej;
  11. Wydawanie zaświadczeń o przeznaczeniu terenu w studium uwarunkowań oraz kierunków zagospodarowania oraz zaświadczeń o przeznaczeniu terenu w planie zagospodarowania przestrzennego lub o jego braku;
  12. Przygotowywanie materiałów w sprawach odwołań od decyzji o warunkach zabudowy do Samorządowego Kolegium Odwoławczego i Sądów Administracyjnych, oraz uczestniczenie w rozprawach dotyczących odwołań od decyzji;
  13. Realizacja zadań gminy wynikających z ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz innych przepisach szczególnych obowiązujących w tym zakresie;
  14. Wnioskowanie o sporządzanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz studium, współdziałanie w zabezpieczeniu odpowiednich środków organizacyjnych i finansowych dla tego celu;
  15. Nadzór nad obsługą prac planistycznych, współdziałanie w uzgadnianiu planów w toku ich opracowywania, współudział w organizowaniu konsultacji społecznych i wykładanie planów do publicznego wglądu w przypadku podjęcia uchwały o przystąpieniu przez Gminę do sporządzania planu miejscowego;
  16. Współdziałanie z administracją wyższego szczebla w sprawach nadzoru urbanistyczno-architektonicznego oraz współdziałanie z Powiatowym Inspektorem Nadzoru budowlanego w sprawach nadzoru budowlanego;
  17. Udział w naradach koordynacyjnych Zespołu Uzgadniania Dokumentacji Projektowej Starostwa Powiatowego w Lublinie;
  18. Opracowywanie rocznych sprawozdań dla urzędu statystycznego dotyczących planów zagospodarowania, studium oraz decyzji o warunkach zabudowy i celu publicznego;
Wymagane dokumenty
  1. List motywacyjny;
  2. Życiorys (CV) – zawierający wykaz wszystkich dotychczasowych miejsc pracy kandydata oraz przebieg nauki z wyszczególnieniem ukończonych szkół i uczelni;
  3. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór kwestionariusza stanowi załącznik do ogłoszenia);
  4. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie stażu pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia itp.);
  5. Kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie, ukończone kursy, szkolenia itp.;
  6. Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  7. Oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowania stanowiska;
  8. Oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych.

Kserokopie dokumentów aplikacyjnych, o których mowa w pkt. VII 4-5 powinny być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem. Wymagane dokumenty aplikacyjne: życiorys (CV) i list motywacyjny należy opatrzeć własnoręcznym podpisem i klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji.”

Warunki pracy
  1. Czas pracy – pełny wymiar;
  2. Rodzaj pracy – umowa o pracę;
  3. Miejsce pracy – Urząd Gminy w Wojciechowie, Wojciechów 5, 24 – 204 Wojciechów;
  4. Wynagrodzenie ustalane zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 15 maja 2018r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. z 2018r. poz. 936) oraz Regulaminu wynagradzania pracowników Urzędu Gminy Wojciechów;
  5. Bezpośredni kontakt z klientami;
  6. Praca o charakterze administracyjno – biurowym, praca na komputerze powyżej 4 godzin dziennie, nie wstępują szkodliwe i uciążliwe warunki pracy.
  7. Planowane zatrudnienie od dnia 10 maja 2022 roku;
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych: Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Wojciechowie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.

Miejsce składania dokumentów

Oferty należy składać osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy w Wojciechowie (pokój nr 3) lub przesłać pocztą w terminie do dnia 20 kwietnia 2022r. do godz. 14.00. na adres Urząd Gminy w Wojciechowie, Wojciechów 5, 24 – 204 Wojciechów. Decyduje data i godzina wpływu do Urzędu Gminy w Wojciechowie. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Oferty należy złożyć lub przesłać w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko ds. planowania przestrzennego”.

Uwagi
  1. Komisja konkursowa przeprowadza postępowanie kwalifikacyjne w następującej kolejności:
  2. I etap – analiza wszystkich złożonych dokumentów, ustalenie czy zostały spełnione wymagania niezbędne określone w ogłoszeniu o naborze oraz ustalenie listy kandydatów dopuszczonych do drugiego etapu postępowania w terminie do 5 dni roboczych od dnia upływu terminu do składania ofert;
  3. II etap – przeprowadzenie rozmowy kwalifikacyjnej przez Komisję konkursową.
  4. Kandydaci dopuszczeni do udziału w II etapie konkursu zostaną powiadomieni telefonicznie lub pisemnie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej z co najmniej 3 – dniowym wyprzedzeniem w stosunku do daty jej przeprowadzenia;
  5. Wszyscy kandydaci zakwalifikowani do II etapu zobowiązani są do stawienia się na posiedzenie Komisji konkursowej w wyznaczonym terminie;
  6. Niestawiennictwo kandydata w wyznaczonym terminie, bez względu na przyczynę oznacza jego rezygnację z uczestnictwa w konkursie;
  7. Wybór kandydata następuje na podstawie oceny punktowej dokonywanej przez Komisję konkursową.
  8. Lista osób spełniających wymagania formalne, określone w ogłoszeniu, zakwalifikowanych do dalszego etapu zostanie zamieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Wojciechów https://ugwojciechow.bip.lubelskie.pl na stronie internetowej Gminy Wojciechów www.wojciechow.pl oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Wojciechów.
  9. Urząd Gminy Wojciechów nie odsyła dokumentów aplikacyjnych złożonych w procedurze naboru. Po zakończonej rekrutacji kandydat może je odebrać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy w Wojciechowie w ciągu 3 miesięcy od dnia opublikowania wyników naboru w BIP Urzędu. Po tym terminie dokumenty aplikacyjne zostaną komisyjnie zniszczone.
  10. Dodatkowe informacje będzie można uzyskać pod numerem telefonu: 81 517 72 41
  11. Dokumenty do pobrania poniżej:

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Gminy Wójt
Dodano do BIP dnia 04-04-2022 18:25:56