Nabór kandydatów na wolne stanowisko kierownicze urzędnicze SEKRETARZ GMINY WOJCIECHÓW
- Wykształcenie wyższe magisterskie: preferowane kierunki prawo, administracja, zarządzanie;
- Obywatelstwo polskie;
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- Stan zdrowia umożliwiający prace na ww. stanowisku;
- Osoba nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- Nieposzlakowana opinia;
- Co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 u.p.s., w tym co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach lub co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art.2 u.p.s., oraz co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznych;
- Biegła znajomość obsługi komputera, w tym m. in. programu komputerowego Microsoft Office, OpenOffice;
- Bardzo dobra znajomość prawa samorządowego, w tym co najmniej:
- ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym,
- ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych,
- ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego,
- ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych,
- ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku Kodeks pracy,
- ustawy z dnia 24 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych,
- ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks Cywilny,
Wymagania dodatkowe:
- Doświadczenie zawodowe w zakresie kierowania zespołem i koordynacji działań;
- Umiejętność opracowywania projektów aktów prawnych;
- Umiejętność podejmowania decyzji;
- Umiejętność praktycznego stosowania przepisów;
- Umiejętność analizy dokumentów i sporządzania pism urzędowych;
- Predyspozycje osobowościowe tj.: kreatywność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność skutecznego komunikowania się, odpowiedzialność, terminowość, sumienność, bezstronność, łatwość nawiązywania kontaktów z ludźmi, wysoka kultura osobista;
- Bardzo dobra organizacja czasu pracy;
- Prawo jazdy kat. B;
- Dyspozycyjność.
- opracowywanie projektów Statutu Gminy i innych aktów prawnych stanowiących podstawy funkcjonowania Gminy, a także ich zmian;
- przygotowywanie projektów Regulaminów i innych aktów wewnętrznych wzakresie organizacji Urzędu, a także projektów ich zmian oraz kontrola funkcjonowania tych aktów;
- nadzór nad organizacją pracy w Urzędzie oraz koordynowanie działań podejmowanych przez poszczególne stanowiska pracy, przedkładanie wniosków i propozycji co do usprawnienia pracy;
- opracowywanie zakresów czynności dla poszczególnych stanowisk pracy oraz rozstrzyganie sporów kompetencyjnych w tym zakresie;
- zapewnienie zgodności wydawanych decyzji i działania Urzędu z obowiązującymi przepisami prawa;
- nadzór nad doskonaleniem kadr, zarządzanie systemem szkoleń w celu podnoszenia umiejętności zawodowych pracowników;
- prowadzenie służby przygotowawczej oraz organizacja egzaminu kończącego tę służbę;
- nadzór nad przestrzeganiem dyscypliny pracy;
- nadzór i kontrola gospodarowania mieniem na terenie Urzędu;
- zapewnienie właściwego obiegu informacji oraz dokumentów, ich ewidencji i przechowywania;
- nadzór nad przestrzeganiem instrukcji kancelaryjnej oraz innych przepisów w tym zakresie;
- rozwijanie i koordynowanie procesu informatyzacji Urzędu;
- koordynowanie i nadzorowanie prac związanych z opracowywaniem projektów uchwał oraz zarządzeń, zapewnienie ich zgodności z prawem;
- nadzór nad wykonywaniem uchwał Rady Gminy oraz zarządzeń Wójta Gminy, zapewnienie ich właściwego wewnętrznego obiegu w Urzędzie;
- zapewnienie organizacyjnych warunków pracy Rady Gminy;
- współpraca z Przewodniczącym Rady Gminy przy przygotowywaniu sesji Rady Gminy;
- nadzór nad przygotowywaniem materiałów na sesje Rady Gminy pod względem merytorycznym i formalno prawnym;
- udział w sesjach Rady Gminy oraz w zależności od potrzeb, w posiedzeniach Komisji stałych;
- koordynacja i nadzór nad właściwą współpracą z sołectwami, zapewnienie pomocy formalno - prawnej przy organizacji zebrań wiejskich oraz udziału pracownika urzędu w tych zebraniach;
- dbałość o sprawną obsługę interesantów i dobry wizerunek urzędu;
- koordynacja i nadzór nad zaopatrzeniem urzędu w materiału biurowe i środki trwałe;
- redagowanie oraz nadzorowanie poprawności informacji zamieszczanych na stronie biuletynu informacji publicznej oraz stronie internetowej gminy;
- nadzór nad prowadzeniem rejestru skarg, wniosków i petycji oraz ich terminowym załatwianiem;
- prowadzenie spraw związanych z kontrolą zarządczą w urzędzie oraz nadzorowanie systemu kontroli zarządczej w jednostkach organizacyjnych;
- nadzór nad przestrzeganiem przepisów ustawy o ochronie danych osobowych, rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) oraz przepisów wewnętrznych w tym zakresie;
- prowadzenie postępowań o udzielenie informacji publicznej, w tym wydawanie decyzji administracyjnych o odmowie jej udostępnienia lub umorzeniu postępowania w trybie określonym w przepisach o dostępie do informacji publicznej;
- koordynacja i prowadzenie spraw związanych z organizacją wyborów, referendów, konsultacji społecznych oraz spisów powszechnych;
- przyjmowanie ustnych oświadczeń woli od spadkodawców (sporządzanie testamentów alograficznych);
- poświadczanie własnoręczności podpisu;
- potwierdzanie kopii dokumentów za zgodność z oryginałem;
- zapewnienie skutecznego sposobu publikacji aktów prawa miejscowego, obwieszczeń oraz wszelkich informacji o charakterze publicznym;
- koordynowanie działań oraz współpraca z pracownikami na poszczególnych stanowiskach w zakresie sprawozdawczości oraz realizacji innych spraw zleconych przez wójta gminy;
- koordynowanie i nadzorowanie pracy stażystów i praktykantów w urzędzie;
- prowadzenie zadań związanych z wykonywaniem nieodpłatnej pracy na cele społeczne;
- wykonywanie innych zadań na polecenie lub z upoważnienia Wójta Gminy.
Przy wykonywaniu swoich kompetencji i zadań Sekretarz działa w granicach określonych imiennymi pełnomocnictwami i upoważnieniami.
- List motywacyjny.
- Życiorys (CV) – zawierający wykaz wszystkich dotychczasowych miejsc pracy kandydata oraz przebieg nauki z wyszczególnieniem ukończonych szkół i uczelni;
- Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór kwestionariusza stanowi załącznik do ogłoszenia);
- Kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających posiadanie stażu pracy na stanowisku kierowniczym i urzędniczym,
- Kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie, ukończone kursy, szkolenia itp.
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- Oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowania stanowiska sekretarza gminy.
- Oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych.
Kserokopie dokumentów aplikacyjnych, o których mowa w pkt. V ppkt. 4, 5 powinny być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem. Wymagane dokumenty aplikacyjne: życiorys (CV) i list motywacyjny należy opatrzeć własnoręcznym podpisem i klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji.”
- Czas pracy– pełny wymiar;
- Rodzaj pracy – umowa o pracę
- Miejsce pracy – Urząd Gminy w Wojciechowie, Wojciechów 5, 24-204 Wojciechów
- Wynagrodzenie ustalane zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 15 maja 2018 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 936) oraz Regulaminu wynagradzania pracowników Urzędu Gminy Wojciechów,
- Bezpośredni kontakt z klientami.
- Praca o charakterze administracyjno – biurowym, praca na komputerze powyżej 4 godzin dziennie, nie występują uciążliwe i szkodliwe warunki pracy.
- Planowane zatrudnienie od dnia 1 grudnia 2020 roku.
- Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych: Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Wojciechowie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6 %.
Oferty należy składać osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy w Wojciechowie, pok.3 lub przesłać pocztą w terminie do dnia 03.11.2020 roku do godz.1300 na adres Urząd Gminy w Wojciechowie , Wojciechów 5, 24-204 Wojciechów. Decyduje data i godzina wpływu do Urzędu Gminy w Wojciechowie.
Oferty winne zostać złożone w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Dotyczy naboru na wolne stanowisko: Sekretarz Gminy Wojciechów”. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
- Komisja konkursowa przeprowadza postępowanie kwalifikacyjne w następującej kolejności:
- I etap – zapoznanie się z dokumentami złożonymi przez kandydatów, ustalenie czy zostały spełnione wymagania niezbędne określone w ogłoszeniu o naborze oraz ustalenie listy kandydatów dopuszczonych do drugiego etapu postępowania w terminie 5 dni roboczych od dnia upływu terminu do składania ofert;
- II etap - przeprowadzenie rozmowy kwalifikacyjnej przez Komisję konkursową.
- Kandydaci dopuszczeni do udziału w II etapie konkursu zostaną powiadomieni telefonicznie lub pisemnie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej z co najmniej 3 - dniowym wyprzedzeniem w stosunku do daty jej przeprowadzenia
- Wszyscy kandydaci zakwalifikowani do II etapu zobowiązani są do stawienia się na posiedzenie Komisji konkursowej w wyznaczonym terminie.
- Niestawiennictwo kandydata w wyznaczonym terminie, bez względu na przyczynę, oznacza jego rezygnację z uczestnictwa w konkursie.
- Wybór kandydata następuje na podstawie oceny punktowej dokonywanej przez Komisję konkursową.
- Lista osób spełniających wymagania formalne, określone w ogłoszeniu, zakwalifikowanych do dalszego etapu zostanie zamieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Wojciechów wojciechow.bip.lublin.pl, na stronie internetowej Gminy Wojciechów www.wojciechow.pl oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy w Wojciechów.
- Informacje o wyniku naboru będą umieszczone na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Wojciechów www.wojciechow.bip.lublin.pl,, na stronie internetowej Gminy Wojciechów wojciechow.pl oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy w Wojciechów.
- Urząd Gminy w Wojciechowie nie odsyła dokumentów aplikacyjnych złożonych w procedurze naboru. Po zakończonej rekrutacji kandydat może je odebrać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy w Wojciechowie w ciągu 3 miesięcy od dnia opublikowania wyników naboru w BIP Urzędu. Po tym terminie dokumenty aplikacyjne zostaną komisyjnie zniszczone.
- Dodatkowe informacje będzie można uzyskać pod numerem telefonu: 815177241
Dokumenty do pobrania są na stronie: www.wojciechow.pl
Dodano do BIP dnia 16-10-2020 15:24:43