Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Wojciechów obsługiwana przez Urząd Gminy Wojciechów

Logo - Gmina Wojciechów obsługiwana przez Urząd Gminy Wojciechów

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Nabór kandydatów na wolne stanowisko kierownicze urzędnicze SEKRETARZ GMINY WOJCIECHÓW

Jednostka ogłaszająca
Gmina Wojciechów obsługiwana przez Urząd Gminy Wojciechów
Data ogłoszenia
2020-10-16
Termin składania dokumentów
2020-11-03
Wymagane wykształcenie
  1. Wykształcenie wyższe magisterskie: preferowane kierunki prawo, administracja, zarządzanie;
Wymagania związane ze stanowiskiem
  1. Obywatelstwo polskie;
  2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  3. Stan zdrowia umożliwiający prace na ww. stanowisku;
  4. Osoba nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  5. Nieposzlakowana opinia;
  6. Co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 u.p.s., w tym co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku  urzędniczym w tych jednostkach lub co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku  urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art.2 u.p.s., oraz co najmniej dwuletni staż  pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora  finansów publicznych; 
  7. Biegła znajomość obsługi komputera, w tym m. in. programu komputerowego Microsoft Office, OpenOffice;
  8. Bardzo dobra znajomość prawa samorządowego, w tym co najmniej:
  • ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym,
  • ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych,
  • ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego,
  • ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych,
  • ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku Kodeks pracy,
  • ustawy z dnia 24 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych,
  • ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks Cywilny, 

     Wymagania dodatkowe:

  1. Doświadczenie zawodowe w zakresie kierowania zespołem i koordynacji działań;
  2. Umiejętność opracowywania projektów aktów prawnych;
  3. Umiejętność podejmowania decyzji;
  4. Umiejętność praktycznego stosowania przepisów;
  5. Umiejętność analizy dokumentów i sporządzania pism urzędowych;
  6. Predyspozycje osobowościowe tj.: kreatywność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność skutecznego komunikowania się, odpowiedzialność, terminowość,  sumienność, bezstronność, łatwość nawiązywania kontaktów z ludźmi, wysoka kultura  osobista; 
  7. Bardzo dobra organizacja czasu pracy;
  8. Prawo jazdy kat. B;
  9. Dyspozycyjność.
Zakres obowiązków
  1. opracowywanie projektów Statutu Gminy i innych aktów prawnych stanowiących podstawy funkcjonowania Gminy, a także ich zmian;
  2. przygotowywanie projektów Regulaminów i innych aktów wewnętrznych wzakresie organizacji Urzędu, a także projektów ich zmian oraz kontrola funkcjonowania tych aktów; 
  3. nadzór nad organizacją pracy w Urzędzie oraz koordynowanie działań podejmowanych przez poszczególne stanowiska pracy, przedkładanie wniosków i propozycji co do usprawnienia pracy;
  4. opracowywanie zakresów czynności dla poszczególnych stanowisk pracy oraz rozstrzyganie sporów kompetencyjnych w tym zakresie;
  5. zapewnienie zgodności wydawanych decyzji i działania Urzędu z obowiązującymi przepisami prawa;
  6. nadzór nad doskonaleniem kadr, zarządzanie systemem szkoleń w celu podnoszenia umiejętności zawodowych pracowników;
  7. prowadzenie służby przygotowawczej oraz organizacja egzaminu kończącego tę służbę;
  8. nadzór nad przestrzeganiem dyscypliny pracy;
  9. nadzór i kontrola gospodarowania mieniem na terenie Urzędu;
  10. zapewnienie właściwego obiegu informacji oraz dokumentów, ich ewidencji i przechowywania;
  11. nadzór nad przestrzeganiem instrukcji kancelaryjnej oraz innych przepisów w tym zakresie; 
  12. rozwijanie i koordynowanie procesu informatyzacji Urzędu;
  13. koordynowanie i nadzorowanie prac związanych z opracowywaniem projektów uchwał oraz zarządzeń, zapewnienie ich zgodności z prawem;
  14. nadzór nad wykonywaniem uchwał Rady Gminy oraz zarządzeń Wójta Gminy, zapewnienie ich właściwego wewnętrznego obiegu w Urzędzie;
  15. zapewnienie organizacyjnych warunków pracy Rady Gminy;
  16. współpraca z Przewodniczącym Rady Gminy przy przygotowywaniu sesji Rady Gminy;
  17. nadzór nad przygotowywaniem materiałów na sesje Rady Gminy pod względem merytorycznym i formalno prawnym;
  18. udział w sesjach Rady Gminy oraz w zależności od potrzeb, w posiedzeniach Komisji stałych;
  19. koordynacja i nadzór nad właściwą współpracą z sołectwami, zapewnienie pomocy formalno - prawnej przy organizacji zebrań wiejskich oraz udziału pracownika urzędu w tych zebraniach;
  20. dbałość o sprawną obsługę interesantów i dobry wizerunek urzędu;
  21. koordynacja i nadzór nad zaopatrzeniem urzędu w materiału biurowe i środki trwałe; 
  22. redagowanie oraz nadzorowanie poprawności informacji zamieszczanych na stronie biuletynu informacji publicznej oraz stronie internetowej gminy;
  23. nadzór nad prowadzeniem rejestru skarg, wniosków i petycji oraz ich terminowym załatwianiem; 
  24. prowadzenie spraw związanych z kontrolą zarządczą w urzędzie oraz nadzorowanie systemu kontroli zarządczej w jednostkach organizacyjnych;
  25. nadzór nad przestrzeganiem przepisów ustawy o ochronie danych osobowych, rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) oraz przepisów wewnętrznych w tym zakresie;
  26. prowadzenie postępowań o udzielenie informacji publicznej, w tym wydawanie decyzji administracyjnych o odmowie jej udostępnienia lub umorzeniu postępowania w trybie określonym w przepisach o dostępie do informacji publicznej; 
  27. koordynacja i prowadzenie spraw związanych z organizacją wyborów, referendów, konsultacji społecznych oraz spisów powszechnych;
  28. przyjmowanie ustnych oświadczeń woli od spadkodawców (sporządzanie testamentów alograficznych);
  29. poświadczanie własnoręczności podpisu;
  30. potwierdzanie kopii dokumentów za zgodność z oryginałem;
  31. zapewnienie skutecznego sposobu publikacji aktów prawa miejscowego, obwieszczeń oraz wszelkich informacji o charakterze publicznym;
  32. koordynowanie działań oraz współpraca z pracownikami na poszczególnych stanowiskach w zakresie sprawozdawczości oraz realizacji innych spraw zleconych przez wójta gminy; 
  33. koordynowanie i nadzorowanie pracy stażystów i praktykantów w urzędzie;
  34. prowadzenie zadań związanych z wykonywaniem nieodpłatnej pracy na cele społeczne;
  35. wykonywanie innych zadań na polecenie lub z upoważnienia Wójta Gminy.

Przy wykonywaniu swoich kompetencji i zadań Sekretarz działa w granicach  określonych imiennymi pełnomocnictwami i upoważnieniami.       

Wymagane dokumenty
  1. List motywacyjny.
  2. Życiorys (CV) – zawierający wykaz wszystkich dotychczasowych miejsc pracy kandydata oraz przebieg nauki z wyszczególnieniem ukończonych szkół i uczelni;  
  3. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór kwestionariusza stanowi załącznik do ogłoszenia);
  4. Kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających posiadanie stażu pracy  na stanowisku kierowniczym i urzędniczym,
  5. Kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie, ukończone kursy, szkolenia itp.
  6. Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego  lub umyślne przestępstwo skarbowe; 
  7. Oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowania stanowiska sekretarza gminy. 
  8. Oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych.     

Kserokopie dokumentów aplikacyjnych, o których mowa w pkt. V ppkt. 4, 5 powinny  być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.  Wymagane dokumenty aplikacyjne: życiorys (CV) i list motywacyjny należy opatrzeć  własnoręcznym podpisem i klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych  osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu  rekrutacji.” 

Warunki pracy
  1. Czas pracy– pełny wymiar;
  2. Rodzaj pracy – umowa o pracę
  3. Miejsce pracy – Urząd Gminy w Wojciechowie, Wojciechów 5, 24-204 Wojciechów
  4. Wynagrodzenie ustalane zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 15 maja 2018 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 936) oraz Regulaminu wynagradzania pracowników Urzędu Gminy Wojciechów,
  5. Bezpośredni kontakt z klientami.
  6. Praca o charakterze administracyjno – biurowym, praca na komputerze powyżej 4 godzin dziennie, nie występują uciążliwe i szkodliwe warunki pracy. 
  7. Planowane zatrudnienie od dnia 1 grudnia 2020 roku. 
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce
  1. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych: Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Wojciechowie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, w rozumieniu przepisów  o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych,  był  niższy niż 6 %.       
Miejsce składania dokumentów

Oferty należy składać osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy w Wojciechowie, pok.3  lub przesłać pocztą w terminie  do dnia    03.11.2020     roku do godz.1300 na adres Urząd Gminy w Wojciechowie , Wojciechów 5, 24-204 Wojciechów. Decyduje data i godzina wpływu do Urzędu  Gminy  w Wojciechowie.

Oferty winne zostać złożone w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Dotyczy naboru na  wolne stanowisko: Sekretarz Gminy Wojciechów”. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.    

Uwagi
  1. Komisja konkursowa przeprowadza postępowanie kwalifikacyjne w następującej kolejności:
  2. I etap – zapoznanie się z dokumentami złożonymi przez kandydatów, ustalenie czy zostały spełnione wymagania niezbędne określone w ogłoszeniu o naborze  oraz ustalenie listy kandydatów dopuszczonych do drugiego etapu postępowania w terminie 5 dni roboczych od dnia upływu terminu do  składania ofert;  
  3. II etap - przeprowadzenie rozmowy kwalifikacyjnej przez Komisję konkursową. 
  4. Kandydaci dopuszczeni do udziału w II etapie konkursu zostaną powiadomieni telefonicznie lub pisemnie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej z co najmniej 3 - dniowym wyprzedzeniem w stosunku do daty jej przeprowadzenia 
  5. Wszyscy kandydaci zakwalifikowani do II etapu zobowiązani są do stawienia się na posiedzenie Komisji konkursowej w wyznaczonym terminie. 
  6. Niestawiennictwo kandydata w wyznaczonym terminie, bez względu na przyczynę, oznacza jego rezygnację z uczestnictwa w konkursie. 
  7. Wybór kandydata następuje na podstawie oceny punktowej dokonywanej przez Komisję konkursową. 
  8. Lista osób spełniających wymagania formalne, określone w ogłoszeniu, zakwalifikowanych do dalszego etapu zostanie zamieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji  Publicznej Gminy Wojciechów  wojciechow.bip.lublin.pl, na stronie internetowej Gminy  Wojciechów www.wojciechow.pl  oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy w  Wojciechów. 
  9. Informacje o wyniku naboru będą umieszczone na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Wojciechów www.wojciechow.bip.lublin.pl,, na stronie internetowej Gminy  Wojciechów wojciechow.pl oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy w  Wojciechów. 
  10. Urząd Gminy w Wojciechowie nie odsyła dokumentów aplikacyjnych złożonych w procedurze naboru. Po zakończonej rekrutacji kandydat może je odebrać osobiście  w siedzibie Urzędu Gminy w Wojciechowie w ciągu 3 miesięcy od dnia opublikowania  wyników naboru w BIP Urzędu. Po tym terminie dokumenty aplikacyjne zostaną  komisyjnie zniszczone. 
  11. Dodatkowe informacje będzie można uzyskać pod numerem telefonu: 815177241

Dokumenty do pobrania są na stronie: www.wojciechow.pl         


Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Gminy Wójt
Dodano do BIP dnia 16-10-2020 15:24:43