Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Wojciechów obsługiwana przez Urząd Gminy Wojciechów

Logo - Gmina Wojciechów obsługiwana przez Urząd Gminy Wojciechów

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Nabór kandydatów na wolne stanowisko - Inspektor ds. planowania przestrzennego i drogownictwa w Referacie Inwestycji i Rozwoju

Jednostka ogłaszająca
Gmina Wojciechów obsługiwana przez Urząd Gminy Wojciechów Wojciechów 24-204 Wojciechów
Data ogłoszenia
2021-08-02
Termin składania dokumentów
2021-08-16
Wymagane wykształcenie

Wykształcenie wyższe magisterskie lub inżynierskie - preferowane kierunki: budownictwo, budownictwo drogowe lub pokrewne i co najmniej 3 letni staż pracy;

Wymagania związane ze stanowiskiem
  1. Obywatelstwo polskie;
  2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  3. Stan zdrowia umożliwiający pracę na ww. stanowisku;
  4. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  5. Nieposzlakowana opinia;
  6. Znajomość przepisów prawnych:
  • Ustawa o samorządzie gminnym
  • Ustawa prawo budowlane
  • Ustawa o drogach publicznych
  • Ustawa Prawo zamówień publicznych
  • Kodeks postępowania administracyjnego

7. Biegła znajomość obsługi komputera oraz pakietu oprogramowania biurowego.

Wymagania dodatkowe:

  1. Preferowane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
    w jednostkach sektora finansów publicznych;
  2. Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi lub do projektowania bez ograniczeń
    w specjalności konstrukcyjno – budowlanej lub drogowej;
  3. Znajomość obsługi programu kosztorysowego;
  4. Prawo jazdy kat. B;
  5. Umiejętność sprawnej organizacji pracy, samodzielność, rzetelność, umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność;
Zakres obowiązków
  1. Koordynacja spraw związanych z opracowywaniem ogólnego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy oraz planów szczegółowych, w tym sporządzanie projektów założeń do planu;
  2. Koordynacja spraw związanych z uzgodnieniem i przyjęciem miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego do realizacji, w tym upublicznianie projektów założeń do planu;
  3. Przechowywanie, udostępnianie do publicznej wiadomości uchwalonego planu oraz wydawanie jego odpisów i wyrysów;
  4. Dokonywanie okresowej oceny skutków zmian w zagospodarowaniu przestrzenny wynikających z realizacji planu;
  5. Prowadzenie spraw związanych z ustaleniem warunków zabudowy i zagospodarowaniem terenu, przygotowywanie i uzgadnianie projektów decyzji z właściwymi organami i jednostkami;
  6. Prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem decyzji
    o środowiskowych uwarunkowaniach inwestycji, przygotowywanie i uzgadnianie projektów decyzji z właściwymi organami
    i jednostkami;
  7. Wydawanie i prowadzenie rejestru wydanych decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji z terenu Gminy Wojciechów, w tym udzielanie mieszkańcom informacji o warunkach technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i obiekty budowlane;
  8. Prowadzenie rejestru decyzji o warunkach zabudowy, decyzji
    o pozwoleniu na budowę i decyzji o wydaniu zgody na użytkowanie z terenu Gminy Wojciechów;
  9. Współdziałanie z administracją wyższego szczebla w sprawach nadzoru urbanistyczno-architektonicznego i budowlanego, w tym przeciwdziałanie zagrożeniom budowlanym;
  10. Prowadzenie spraw związanych z geodezyjnym wytyczeniem
    i inwentaryzacją przebiegu dróg gminnych przewidzianych do przebudowy oraz innych planowanych inwestycji.
  11. Przygotowywanie inwestycji pod względem dokumentacyjnym,
    a w szczególności zlecanie i odbiór nowych dokumentacji projektowych, aktualizacja dokumentacji posiadanych, uzyskiwanie warunków zabudowy i zagospodarowania terenu oraz pozwoleń na budowę;
  12. Nadzór bezpośredni bądź w kooperacji z zatrudnionym inspektorem nadzoru nad rzeczową realizacją inwestycji;
  13. Odbiór rzeczowy i rozliczanie finansowe inwestycji (ewidencja robót i materiałów);
  14. Zapewnienie bieżącego sprawnego oznakowania, funkcjonowania oraz modernizacji i remontów infrastruktury gminnej (drogi gminne, przystanki, place i parkingi, rowy i przepusty, oświetlenie uliczne, instalacje elektryczne, pobór wody i ciepła), opisywanie faktur zużycia energii, wody, gazu w obiektach gminnych;
  15. Nadzór nad przeglądami instalacji kominowych i wentylacyjnych;
  16. Organizowanie i koordynacja usług w zakresie zapewnienia porządku i czystości na mieniu gminnym, utrzymania zieleni, odśnieżania i zwalczania śliskości;
  17. Organizacja i koordynacja usług w zakresie transportu kruszywa drogowego, żużla, piachu itp. materiałów z przeznaczeniem na drogi gminne.
  18. Współpraca z zarządami dróg powiatowych
    i wojewódzkich w zakresie utrzymania i remontów dróg, przebiegu i kategorii dróg, zajęcia pasa drogowego;
  19. Wydawanie opinii o zaliczeniu drogi do dróg gminnych, orzekanie o przywróceniu pasa drogowego drogi gminnej do stanu poprzedniego w razie naruszenia.
  20. W zakresie zamówień publicznych: udział w pracach komisji przetargowej, przygotowywanie nadzoru inwestorskiego, a w razie potrzeby autorskiego, przekazywanie placu budowy, koordynowanie przebiegu realizacji prac oraz dokonywanie odbiorów końcowych, dokonywanie końcowych rozliczeń zawartych umów, egzekwowanie uprawnień z tytułu gwarancji
    i rękojmi w ramach dokonanych zamówień, przestrzeganie
    i stosowanie procedury dokonywania zamówień i realizacji przedmiotów zamówień do 130 000 zł netto.

 

Wymagane dokumenty
  1. List motywacyjny;
  2. Życiorys (CV) – zawierający wykaz wszystkich dotychczasowych miejsc pracy kandydata oraz przebieg nauki z wyszczególnieniem ukończonych szkół i uczelni;
  3. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór kwestionariusza stanowi załącznik do ogłoszenia);
  4. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie stażu pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia itp.);
  5. Kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie, ukończone kursy, szkolenia itp.;
  6. Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  7. Oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowania stanowiska;
  8. Oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych.

Kserokopie dokumentów aplikacyjnych, o których mowa w pkt. VII 4-5 powinny być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem. Wymagane dokumenty aplikacyjne: życiorys (CV) i list motywacyjny należy opatrzeć własnoręcznym podpisem i klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji.”

Warunki pracy
  1. Czas pracy – pełny wymiar;
  2. Rodzaj pracy – umowa o pracę;
  3. Miejsce pracy – Urząd Gminy w Wojciechowie, Wojciechów 5,
    24 – 204 Wojciechów;
  4. Wynagrodzenie ustalane zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 15 maja 2018r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. z 2018r. poz. 936) oraz Regulaminu wynagradzania pracowników Urzędu Gminy Wojciechów;
  5. Bezpośredni kontakt z klientami;
  6. Praca o charakterze administracyjno – biurowym, praca na komputerze powyżej 4 godzin dziennie, nie wstępują szkodliwe
    i uciążliwe warunki pracy.
  7. Planowane zatrudnienie od dnia 1 września 2021 roku;
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy
w Wojciechowie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.

Miejsce składania dokumentów

Oferty należy składać osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy
w Wojciechowie (pokój nr 3) lub przesłać pocztą w terminie do dnia
16 sierpnia 2021r. do godz. 14.00. na adres Urząd Gminy
w Wojciechowie, Wojciechów 5, 24 – 204 Wojciechów. Decyduje data
i godzina wpływu do Urzędu Gminy w Wojciechowie.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Oferty należy złożyć lub przesłać w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko: Inspektora ds. planowania przestrzennego
i drogownictwa”.

Uwagi
  1. Komisja konkursowa przeprowadza postępowanie kwalifikacyjne
    w następującej kolejności:
  2. I etap – analiza wszystkich złożonych dokumentów, ustalenie czy zostały spełnione wymagania niezbędne określone w ogłoszeniu
    o naborze oraz ustalenie listy kandydatów dopuszczonych do drugiego etapu postępowania w terminie do 5 dni roboczych od dnia upływu terminu do składania ofert;
  3. II etap – przeprowadzenie rozmowy kwalifikacyjnej przez Komisję konkursową.
  4. Kandydaci dopuszczeni do udziału w II etapie konkursu zostaną powiadomieni telefonicznie lub pisemnie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej z co najmniej 3 – dniowym wyprzedzeniem
    w stosunku do daty jej przeprowadzenia;
  5. Wszyscy kandydaci zakwalifikowani do II etapu zobowiązani są do stawienia się na posiedzenie Komisji konkursowej w wyznaczonym terminie;
  6. Niestawiennictwo kandydata w wyznaczonym terminie, bez względu na przyczynę oznacza jego rezygnację z uczestnictwa
    w konkursie;
  7. Wybór kandydata następuje na podstawie oceny punktowej dokonywanej przez Komisję konkursową.
  8. Lista osób spełniających wymagania formalne, określone
    w ogłoszeniu, zakwalifikowanych do dalszego etapu zostanie zamieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Wojciechów https://wojciechow.bip.lublin.pl, na stronie internetowej Gminy Wojciechów www.wojciechow.pl oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Wojciechów.
  9. Urząd Gminy Wojciechów nie odsyła dokumentów aplikacyjnych złożonych w procedurze naboru. Po zakończonej rekrutacji kandydat może je odebrać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy
    w Wojciechowie w ciągu 3 miesięcy od dnia opublikowania wyników naboru w BIP Urzędu. Po tym terminie dokumenty aplikacyjne zostaną komisyjnie zniszczone.
  10. Dodatkowe informacje będzie można uzyskać pod numerem telefonu: 81 517 72 41
  11. Dokumenty do pobrania w załącznikach:

 


Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: gminy sekretarz
Dodano do BIP dnia 03-08-2021 09:43:03