Nabór na stanowisko Sekretarza Gminy
Jednostka ogłaszająca
Urząd Gminy Wojciechów Wojciechów 24-204 Wojciechów
Data ogłoszenia
2014-09-24
Termin składania dokumentów
2014-10-10
Wymagane wykształcenie
wykształcenie wyższe (magisterskie)
Wymagania związane ze stanowiskiem
a) obywatelstwo polskie;
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
c) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe;
d) nieposzlakowana opinia;
e) co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym
w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, w tym co najmniej 2 letni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach lub co najmniej 4 letni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach o których mowa w art. 2 ustawy o pracownikach samorządowych oraz co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznych,
f) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku Sekretarza Gminy,
g) znajomość (przepisów prawnych regulujących ustrój i kompetencje samorządu gminnego, administracji samorządowej i procedur administracyjnych;
Wymagani dodatkowe:
a) prawo jazdy kategorii B;
b) znajomość regulacji prawnych w zakresie struktur i funkcjonowania administracji samorządowej;
c) znajomość struktur organizacyjnych Urzędu Gminy Wojciechów;
d) znajomość prawna UE. ze szczególnym uwzględnieniem funduszy europejskich;
e) umiejętność kierowania zespołem pracowników;
f) umiejętność obsługi komputera — pakiet Microsoft Office, System Informacji Prawnej LEX, Corel;
g) umiejętność zarządzania kadrami.
Zakres obowiązków
zapewnienie sprawnego funkcjonowania Urzędu i warunków jego działania,
opracowywanie projektów Statutu Gminy, Regulaminów Urzędu oraz projektów zmian aktów, kontrola ich funkcjonowania,
przedstawianie Wójtowi wniosków usprawniających prawidłową organizację pracy w Urzędzie, stosownie do ustaleń zawartych w Statucie Gminy i obowiązujących Regulaminach,
opracowywanie projektów podziału Referatów na stanowiska pracy,
opracowywanie zakresów czynności dla samodzielnych stanowisk pracy,
rozstrzyganie sporów kompetencyjnych pomiędzy stanowiskami pracy,
nadzór nad organizacją pracy w Urzędzie oraz prowadzenie spraw związanych z doskonaleniem kadr,
prowadzenie służby przygotowawczej dla samodzielnych stanowisk pracy i organizacja egzaminu,
nadzór nad prowadzeniem spraw kadrowych, gospodarki etatami oraz funduszem płac,
nadzór nad przestrzeganiem dyscypliny pracy w Urzędzie,
nadzór nad należytym i terminowym załatwianiem skarg, wniosków i listów,
nadzór nad zakupem materiałów biurowych zgodnie z ustawą o zamówieniach publicznych,
koordynacja i nadzór nad pracami remontowymi w Urzędzie i zakup środków trwałych,
sprawy wystroju wizualnego Urzędu Gminy /tablice, ogłoszenia, napisy/,
koordynacja i organizacja spraw związanych z wyborami, referendami i spisami,
przygotowywanie i nadzór nad projektami uchwał Rady Gminy i zarządzeniami Wójta,
zapewnienie organizacyjnych warunków prac Rady Gminy,
udział w sesjach Rady i posiedzeniach Komisji,
współpraca z sołectwami i zapewnienie udziału pracownika Urzędu na zebraniach wiejskich,
prowadzenie kontroli wewnętrznej zgodnie z regulaminem kontroli stanowiącym załącznik nr 2 do Regulaminu Organizacyjnego,
przyjmowanie ustnych oświadczeń woli spadkodawców,
potwierdzanie zgodności kopii dokumentów z oryginałem,
współdziałanie z pracownikami na poszczególnych stanowiskach w zakresie spraw zleconych przez Wójta,
redagowanie i aktualizacja aktywnej strony internetowej i BIP Gminy,
podejmowanie przedsięwzięć w celu promocji i rozwoju Gminy,
nadzór nad przestrzeganiem przepisów ustawy o ochronie danych osobowych i ochronie informacji niejawnych,
nadzór nad prawidłowym obiegiem, ewidencją przechowywaniem dokumentów i pism zgodnie z instrukcją kancelaryjną, jednolitym rzeczowym wykazem akt, instrukcją archiwalną,
koordynacja sporządzania sprawozdań i informacji,
wykonywanie obowiązków Pełnomocnika ds. Ochrony informacji Niejawnych,
nadzór nad projektami do funduszy europejskich,
nadzór nad czystością i porządkiem w Urzędzie i w jego obrębie,
wykonywanie innych zadań przewidzianych przepisami prawa oraz wynikających z poleceń lub upoważnień Wójta,
sprawowanie opieki nad stażystami i praktykantami.
Wymagane dokumenty
a) list motywacyjny,
b) CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej,
c) kserokopie świadectw pracy,
d) kopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,
e) kserokopia zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
f) oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe z Krajowego Rejestru Karnego.
g) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.
h) kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w pkt 6 jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
List motywacyjny i C.V. powinny być opatrzone klauzulą Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.).
Warunki pracy
a) miejscem wykonywania obowiązków pracowniczych będzie Urząd Gminy Wojciechów, Wojciechów nr 5, 24-204 Wojciechów,
b) praca na pełny etat,
c) praca w godzinach od 7.30 do 15.30, od poniedziałku do piątku,
d) wynagrodzenie ustalone zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 18 marca 2009 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. Nr 50, poz.398 z późn. zm.) oraz regulaminu wynagradzania pracowników w Urzędzie Gminy Wojciechów,
f) konieczne manualne korzystanie z urządzeń technicznych (komputer, drukarka, telefon, niszczarka dokumentów itp.) i znajomości pracy tych urządzeń,
g) nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów bezpośrednich i pośrednich z interesantami Urzędu Gminy i osobami obsługiwanymi,
h) praca przy komputerze powyżej 4 godz. dziennie.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce
W rozumieniu ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych wynosił w Urzędzie Gminy Wojciechów powyżej 6%.
Miejsce składania dokumentów
Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy Wojciechów lub przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy Wojciechów, Wojciechów nr 5, 24-204 Wojciechów, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko Sekretarza Gminy” do dnia 10 października 2014 r. do godz. 15.00. Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po terminie określonym w pkt 1 nie będą rozpatrywane i zostaną zwrócone zainteresowanym. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej pod adresem: www.wojciechow.bip.lublin.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Wojciechów.
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Gminy Wójt
Dodano do BIP dnia 24-09-2014 13:09:51
Dodano do BIP dnia 24-09-2014 13:09:51