Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Wojciechów obsługiwana przez Urząd Gminy Wojciechów

Logo - Gmina Wojciechów obsługiwana przez Urząd Gminy Wojciechów

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Nabór na stanowisko Sekretarza Gminy

Jednostka ogłaszająca
Urząd Gminy Wojciechów Wojciechów 24-204 Wojciechów
Data ogłoszenia
2014-09-24
Termin składania dokumentów
2014-10-10
Wymagane wykształcenie
wykształcenie wyższe (magisterskie)
Wymagania związane ze stanowiskiem
a) obywatelstwo polskie; b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; c) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe; d) nieposzlakowana opinia; e) co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, w tym co najmniej 2 letni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach lub co najmniej 4 letni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach o których mowa w art. 2 ustawy o pracownikach samorządowych oraz co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznych, f) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku Sekretarza Gminy, g) znajomość (przepisów prawnych regulujących ustrój i kompetencje samorządu gminnego, administracji samorządowej i procedur administracyjnych; Wymagani dodatkowe: a) prawo jazdy kategorii B; b) znajomość regulacji prawnych w zakresie struktur i funkcjonowania administracji samorządowej; c) znajomość struktur organizacyjnych Urzędu Gminy Wojciechów; d) znajomość prawna UE. ze szczególnym uwzględnieniem funduszy europejskich; e) umiejętność kierowania zespołem pracowników; f) umiejętność obsługi komputera — pakiet Microsoft Office, System Informacji Prawnej LEX, Corel; g) umiejętność zarządzania kadrami.
Zakres obowiązków
zapewnienie sprawnego funkcjonowania Urzędu i warunków jego działania, opracowywanie projektów Statutu Gminy, Regulaminów Urzędu oraz projektów zmian aktów, kontrola ich funkcjonowania, przedstawianie Wójtowi wniosków usprawniających prawidłową organizację pracy w Urzędzie, stosownie do ustaleń zawartych w Statucie Gminy i obowiązujących Regulaminach, opracowywanie projektów podziału Referatów na stanowiska pracy, opracowywanie zakresów czynności dla samodzielnych stanowisk pracy, rozstrzyganie sporów kompetencyjnych pomiędzy stanowiskami pracy, nadzór nad organizacją pracy w Urzędzie oraz prowadzenie spraw związanych z doskonaleniem kadr, prowadzenie służby przygotowawczej dla samodzielnych stanowisk pracy i organizacja egzaminu, nadzór nad prowadzeniem spraw kadrowych, gospodarki etatami oraz funduszem płac, nadzór nad przestrzeganiem dyscypliny pracy w Urzędzie, nadzór nad należytym i terminowym załatwianiem skarg, wniosków i listów, nadzór nad zakupem materiałów biurowych zgodnie z ustawą o zamówieniach publicznych, koordynacja i nadzór nad pracami remontowymi w Urzędzie i zakup środków trwałych, sprawy wystroju wizualnego Urzędu Gminy /tablice, ogłoszenia, napisy/, koordynacja i organizacja spraw związanych z wyborami, referendami i spisami, przygotowywanie i nadzór nad projektami uchwał Rady Gminy i zarządzeniami Wójta, zapewnienie organizacyjnych warunków prac Rady Gminy, udział w sesjach Rady i posiedzeniach Komisji, współpraca z sołectwami i zapewnienie udziału pracownika Urzędu na zebraniach wiejskich, prowadzenie kontroli wewnętrznej zgodnie z regulaminem kontroli stanowiącym załącznik nr 2 do Regulaminu Organizacyjnego, przyjmowanie ustnych oświadczeń woli spadkodawców, potwierdzanie zgodności kopii dokumentów z oryginałem, współdziałanie z pracownikami na poszczególnych stanowiskach w zakresie spraw zleconych przez Wójta, redagowanie i aktualizacja aktywnej strony internetowej i BIP Gminy, podejmowanie przedsięwzięć w celu promocji i rozwoju Gminy, nadzór nad przestrzeganiem przepisów ustawy o ochronie danych osobowych i ochronie informacji niejawnych, nadzór nad prawidłowym obiegiem, ewidencją przechowywaniem dokumentów i pism zgodnie z instrukcją kancelaryjną, jednolitym rzeczowym wykazem akt, instrukcją archiwalną, koordynacja sporządzania sprawozdań i informacji, wykonywanie obowiązków Pełnomocnika ds. Ochrony informacji Niejawnych, nadzór nad projektami do funduszy europejskich, nadzór nad czystością i porządkiem w Urzędzie i w jego obrębie, wykonywanie innych zadań przewidzianych przepisami prawa oraz wynikających z poleceń lub upoważnień Wójta, sprawowanie opieki nad stażystami i praktykantami.
Wymagane dokumenty
a) list motywacyjny, b) CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej, c) kserokopie świadectw pracy, d) kopie dyplomów potwierdzających wykształcenie, e) kserokopia zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, f) oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe z Krajowego Rejestru Karnego. g) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych. h) kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w pkt 6 jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. List motywacyjny i C.V. powinny być opatrzone klauzulą Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.).
Warunki pracy
a) miejscem wykonywania obowiązków pracowniczych będzie Urząd Gminy Wojciechów, Wojciechów nr 5, 24-204 Wojciechów, b) praca na pełny etat, c) praca w godzinach od 7.30 do 15.30, od poniedziałku do piątku, d) wynagrodzenie ustalone zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 18 marca 2009 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. Nr 50, poz.398 z późn. zm.) oraz regulaminu wynagradzania pracowników w Urzędzie Gminy Wojciechów, f) konieczne manualne korzystanie z urządzeń technicznych (komputer, drukarka, telefon, niszczarka dokumentów itp.) i znajomości pracy tych urządzeń, g) nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów bezpośrednich i pośrednich z interesantami Urzędu Gminy i osobami obsługiwanymi, h) praca przy komputerze powyżej 4 godz. dziennie.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce
W rozumieniu ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych wynosił w Urzędzie Gminy Wojciechów powyżej 6%.
Miejsce składania dokumentów
Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy Wojciechów lub przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy Wojciechów, Wojciechów nr 5, 24-204 Wojciechów, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko Sekretarza Gminy” do dnia 10 października 2014 r. do godz. 15.00. Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po terminie określonym w pkt 1 nie będą rozpatrywane i zostaną zwrócone zainteresowanym. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej pod adresem: www.wojciechow.bip.lublin.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Wojciechów.

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Gminy Wójt
Dodano do BIP dnia 24-09-2014 13:09:51