Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Wojciechów obsługiwana przez Urząd Gminy Wojciechów

Logo - Gmina Wojciechów obsługiwana przez Urząd Gminy Wojciechów

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Nabór na wolne stanowisko ds. planowania przestrzennego w Referacie Infrastruktury, Rozwoju i Gospodarki Komunalnej Urzędu Gminy Wojciechów

Jednostka ogłaszająca
Gmina Wojciechów obsługiwana przez Urząd Gminy Wojciechów Wojciechów 24-204 Wojciechów
Data ogłoszenia
2022-04-04
Termin składania dokumentów
2022-04-20
Wymagane wykształcenie

Wykształcenie wyższe magisterskie lub inżynierskie - preferowane kierunki: budownictwo, budownictwo drogowe lub pokrewne

Wymagania związane ze stanowiskiem
  1. Obywatelstwo polskie;
  2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  3. Stan zdrowia umożliwiający pracę na ww. stanowisku;
  4. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  5. Nieposzlakowana opinia;
  6. Wykształcenie wyższe magisterskie lub inżynierskie - preferowane kierunki: budownictwo, budownictwo drogowe lub pokrewne
  7. Co najmniej 3 letni staż pracy;
  8. Znajomość przepisów prawnych:
  • Ustawa o samorządzie gminnym
  • Ustawa o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym
  • Ustawa o gospodarce nieruchomościami
  • Ustawa prawo budowlane
  • Ustawa Prawo zamówień publicznych
  • Kodeks postępowania administracyjnego
  1. Biegła znajomość obsługi komputera oraz pakietu oprogramowania biurowego.

Wymagania dodatkowe:

  1. Preferowane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w jednostkach sektora finansów publicznych;
  2. Znajomość obsługi programu kosztorysowego;
  3. Prawo jazdy kat. B;
  4. Umiejętność sprawnej organizacji pracy, samodzielność, rzetelność, umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność;
Zakres obowiązków
  1. Koordynacja spraw związanych z opracowywaniem ogólnego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy oraz planów szczegółowych, w tym sporządzanie projektów założeń do planu;
  2. Koordynacja spraw związanych z uzgodnieniem i przyjęciem miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego do realizacji, w tym upublicznianie projektów założeń do planu;
  3. Przechowywanie, udostępnianie do publicznej wiadomości uchwalonego planu oraz wydawanie jego odpisów i wyrysów;
  4. Dokonywanie okresowej oceny skutków zmian w zagospodarowaniu przestrzenny wynikających z realizacji planu;
  5. Prowadzenie spraw związanych z ustaleniem warunków zabudowy i zagospodarowaniem terenu, przygotowywanie i uzgadnianie projektów decyzji z właściwymi organami i jednostkami;
  6. Prowadzenie rejestru wydanych decyzji o warunkach zabudowy i o ustaleniu lokalizacji inwestycji z terenu Gminy Wojciechów;
  7. Przechowywanie decyzji o warunkach zabudowy, decyzji o pozwoleniu na budowę i decyzji o wydaniu zgody na użytkowanie z terenu Gminy Wojciechów;
  8. Współdziałanie z administracją wyższego szczebla w sprawach nadzoru urbanistyczno-architektonicznego i budowlanego, w tym przeciwdziałanie zagrożeniom budowlanym;
  9. Nadzór bezpośredni z ramienia inwestora bądź w kooperacji z zatrudnionym inspektorem nadzoru nad rzeczową realizacją inwestycji;
  10. Udział w Komisji Odbioru Inwestycji (członek Komisji) oraz Komisji Przetargowej;
  11. Wydawanie zaświadczeń o przeznaczeniu terenu w studium uwarunkowań oraz kierunków zagospodarowania oraz zaświadczeń o przeznaczeniu terenu w planie zagospodarowania przestrzennego lub o jego braku;
  12. Przygotowywanie materiałów w sprawach odwołań od decyzji o warunkach zabudowy do Samorządowego Kolegium Odwoławczego i Sądów Administracyjnych, oraz uczestniczenie w rozprawach dotyczących odwołań od decyzji;
  13. Realizacja zadań gminy wynikających z ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz innych przepisach szczególnych obowiązujących w tym zakresie;
  14. Wnioskowanie o sporządzanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz studium, współdziałanie w zabezpieczeniu odpowiednich środków organizacyjnych i finansowych dla tego celu;
  15. Nadzór nad obsługą prac planistycznych, współdziałanie w uzgadnianiu planów w toku ich opracowywania, współudział w organizowaniu konsultacji społecznych i wykładanie planów do publicznego wglądu w przypadku podjęcia uchwały o przystąpieniu przez Gminę do sporządzania planu miejscowego;
  16. Współdziałanie z administracją wyższego szczebla w sprawach nadzoru urbanistyczno-architektonicznego oraz współdziałanie z Powiatowym Inspektorem Nadzoru budowlanego w sprawach nadzoru budowlanego;
  17. Udział w naradach koordynacyjnych Zespołu Uzgadniania Dokumentacji Projektowej Starostwa Powiatowego w Lublinie;
  18. Opracowywanie rocznych sprawozdań dla urzędu statystycznego dotyczących planów zagospodarowania, studium oraz decyzji o warunkach zabudowy i celu publicznego;
Wymagane dokumenty
  1. List motywacyjny;
  2. Życiorys (CV) – zawierający wykaz wszystkich dotychczasowych miejsc pracy kandydata oraz przebieg nauki z wyszczególnieniem ukończonych szkół i uczelni;
  3. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór kwestionariusza stanowi załącznik do ogłoszenia);
  4. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie stażu pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia itp.);
  5. Kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie, ukończone kursy, szkolenia itp.;
  6. Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  7. Oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowania stanowiska;
  8. Oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych.

Kserokopie dokumentów aplikacyjnych, o których mowa w pkt. VII 4-5 powinny być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem. Wymagane dokumenty aplikacyjne: życiorys (CV) i list motywacyjny należy opatrzeć własnoręcznym podpisem i klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji.”

Warunki pracy
  1. Czas pracy – pełny wymiar;
  2. Rodzaj pracy – umowa o pracę;
  3. Miejsce pracy – Urząd Gminy w Wojciechowie, Wojciechów 5, 24 – 204 Wojciechów;
  4. Wynagrodzenie ustalane zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 15 maja 2018r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. z 2018r. poz. 936) oraz Regulaminu wynagradzania pracowników Urzędu Gminy Wojciechów;
  5. Bezpośredni kontakt z klientami;
  6. Praca o charakterze administracyjno – biurowym, praca na komputerze powyżej 4 godzin dziennie, nie wstępują szkodliwe i uciążliwe warunki pracy.
  7. Planowane zatrudnienie od dnia 10 maja 2022 roku;
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych: Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Wojciechowie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.

Miejsce składania dokumentów

Oferty należy składać osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy w Wojciechowie (pokój nr 3) lub przesłać pocztą w terminie do dnia 20 kwietnia 2022r. do godz. 14.00. na adres Urząd Gminy w Wojciechowie, Wojciechów 5, 24 – 204 Wojciechów. Decyduje data i godzina wpływu do Urzędu Gminy w Wojciechowie. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Oferty należy złożyć lub przesłać w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko ds. planowania przestrzennego”.

Uwagi
  1. Komisja konkursowa przeprowadza postępowanie kwalifikacyjne w następującej kolejności:
  2. I etap – analiza wszystkich złożonych dokumentów, ustalenie czy zostały spełnione wymagania niezbędne określone w ogłoszeniu o naborze oraz ustalenie listy kandydatów dopuszczonych do drugiego etapu postępowania w terminie do 5 dni roboczych od dnia upływu terminu do składania ofert;
  3. II etap – przeprowadzenie rozmowy kwalifikacyjnej przez Komisję konkursową.
  4. Kandydaci dopuszczeni do udziału w II etapie konkursu zostaną powiadomieni telefonicznie lub pisemnie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej z co najmniej 3 – dniowym wyprzedzeniem w stosunku do daty jej przeprowadzenia;
  5. Wszyscy kandydaci zakwalifikowani do II etapu zobowiązani są do stawienia się na posiedzenie Komisji konkursowej w wyznaczonym terminie;
  6. Niestawiennictwo kandydata w wyznaczonym terminie, bez względu na przyczynę oznacza jego rezygnację z uczestnictwa w konkursie;
  7. Wybór kandydata następuje na podstawie oceny punktowej dokonywanej przez Komisję konkursową.
  8. Lista osób spełniających wymagania formalne, określone w ogłoszeniu, zakwalifikowanych do dalszego etapu zostanie zamieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Wojciechów https://ugwojciechow.bip.lubelskie.pl na stronie internetowej Gminy Wojciechów www.wojciechow.pl oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Wojciechów.
  9. Urząd Gminy Wojciechów nie odsyła dokumentów aplikacyjnych złożonych w procedurze naboru. Po zakończonej rekrutacji kandydat może je odebrać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy w Wojciechowie w ciągu 3 miesięcy od dnia opublikowania wyników naboru w BIP Urzędu. Po tym terminie dokumenty aplikacyjne zostaną komisyjnie zniszczone.
  10. Dodatkowe informacje będzie można uzyskać pod numerem telefonu: 81 517 72 41
  11. Dokumenty do pobrania poniżej:

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Gminy Wójt
Dodano do BIP dnia 04-04-2022 18:25:56